وقتی از سختی راه کربلا و درد پاهایم مینالیدم میخندید و میگفت : شرط میبندم وقتی برگشی روی جای تاول پات دست میکشی ، گریه میکنی و دلت برای تمام این سختی ها تنگ میشه...
اون روز حرفش رو جدی نگرفتم دست دور بند کولم انداختم ، به نوک کفش هام زول زدم و لنگ لنگان جلو رفتم....
حالا بعد از دو روز نشستم روی جانمازم و روی تاول های پاهام دست میشکم ، گریه میکنم و دلم میخواد برگردم به دو روز پیش و دوباره تمام سختی ها و درد ها رو تحمل کنم برای دیدن یک لحظه حرم آقا از دور...



*حافظ

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۹
محدثه مهران فر

نظرات  (۱)

باسلام،، شاید شما اینگونه باشید، چون در ذهنتان امام حسین را قبول کرده اید ولی من که ایشون را فقط یک مبارز معمولی تاریخ میدانم ، هیچگاه پای پیاده انجا نمیرم،، چون در ایران خیلی ها هستند که اگه بسراغشون بری وکمکشون کنی ، از خانه کعبه هم مقبولتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">