داره هر کسی با زبون خودش تو رو عاشقونه صدا میکنه تو اسم خدایی و هر کس میاد داره یا رضا یا رضا میکنه.....

 

 

 

 

 

 

پ.ن : نیمی از وجود من در حرم  و بین آدم ها جا مانده است و من هر روز نیم دیگر از وجودم را با خود حمل میکنم که هر لحظه آرزوی وصال دارد....

 

پ.ن : بهترین لحظات زندگی من اینجا گذشت...

بی هیچ شکی شما عشق اول و آخر زندگی من هستید....

تولدتون مبارک آقای خوبی ها.... :)

 

پ.ن : عکس هم از خودم ، آخرین سفرمان ، شب مبعث :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
محدثه مهران فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">