قا اعوذ برب الفلق....

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۸ ق.ظ

 

 

+ رسیدم به اون قسمت ازکتاب بیوتن که نماز صبح ارمیا قضا میشه و نماز ظهر و عصر اول وقت و استغفار های پشت هم نمیتونه حالش رو خوب کنه....

یهو یاد خودم افتادم.... پارسال همین موقع بود که برای دیدن بابا بزرگ رفتیم فرانسه و در بدو ورود نماز من قضا....

هیچ وقت حال اون روزم یاد نمیره ، افتاده بودم روی جانماز و بوی قاطی شده ی عطر حرم امام رضای تو جانمازم و موکت های نوی هتل توی سرم میپیچید و به پهنای صورت اشک میرختم و دلم میخواست بلند شم و برم وسط خیابونی که به هتلمون منتهی میشد وایسم و با تمام وجود فریاد بکشم.....

حال اون روزم رو هیچ وقت فراموش نمیکنم.....

 

 

+حس یه مسیحی رو دارم که منتظر یکشنبه است تا بره توی اتاق اعتراف و پیش کشیش به گناه هاش اعتراف کنه و منتظر بمونه تا کشیش با جملات تکراری آرومش کنه.....

فقط با این تفاوت که این بار کشیش گناه های مسیحی رو میدونه....

 

 

+ هر کسی میتونه برای خودش یه کتاب شگفت انگیز داشته باشه این کتاب لزومن بهترین کتاب دنیا و برنده ی ان تا جایزه نیست فقط کافیه تا شما کلمه به کلمه ی یه کتاب رو درک کنید اون وقت اون کتاب میشه بهترین کتابی که توی زندگی خوندین...

حس من به بیوتن دقیقن همین حسه....

با تک تک کلماتش زندگی میکنم....

 

 

+دلم برای تمرین های سه چهارساعته شنا و خستگی بعدش تنگ شده....

من یه ماهی دور افتاده از آبم....

 

 

 

+ دلم میخواد تمام ایمان ها و تقوای های عالم رو جمع کنم و نگهشون دارم واسه اون روزی که حتی مادر بچه اش رو نمیشناسه....

 

 

 

+ اولین نشانه های سپیده دم.....

قل اعوذ برب الفلق.....

 

 

+ یاد منصوره افتادم....

تو اعتکاف بعد نماز دستمو میگرفت و میگفت : چشماتو ببند و گوش کن... گوش کن پرنده ها چی میگن.... صبوح القدوس....صبوح القدوس.....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
محدثه مهران فر

نظرات  (۷)

واقعا فرانسه !!  زنده باد ، هم بخاطر این همه اخلاص هم بخاطر جهانگردی
پاسخ:
بله فرانسه!
توی کتاب بیوتن نوشته اختلاس و اخلاص فرقشون یه ت هست...
کاش واقعن از سر اخلاص بود رفتارم نه از سر اختلاس....
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۲۲ الهه سالاری
عزیزم
چقدر روح پاکی داری
ولتماس دعا
پاسخ:
قطعن روح شما پاکه که منو سر تا پا تاریکی و گناه رو پاک میبنید...

محتاجیم به دعا...
خیلی خیلی....
تو دعای ابوحمزه ثمالی نوشته سپاس خدایی رو که هروقت صداش کردم گفت جان دلم..اما هروقت من رو صدا کرد گفتم باشه یه پنج دقیقه دیگه...خیلی وقتا شده که به خدا گفتیم صبر کن....محدثه دوتا از دوستات هم اسم من شدن..بهاره و منصوره..عجب موجود پر اسمی هستم من.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
هی....
از بس که بی وفاییم....

آره:)

بیوتن رو سه، چهار سال پیش خوندم. ولی با یادآوری هات دلم می خواد که دوباره بخونمش.
***
سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث، خلصنا من النار یارب...
پاسخ:
بخونش...
تصمیم دارم هر ماه این کتاب رو بخونم....


آخ....
خلصنا من النار یا رب....
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۸ المستغاث بک یا صاحب الزمان
سلام
گویا منِ او و ارمیا را نخوانده ای دخدر جان
پاسخ:
چرا خوندم...
ولی با بیوتن عجیب احساس همزاد پنداری میکنم....
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۶ المستغاث بک یا صاحب الزمان
ارمیا عالیه واقعا
من به همون شدت احساس میکنم مال این زمونه نیستم!
پاسخ:
اصلن از عالی اون در تر...
منم همین حس رو دارم‌.‌...
نماز نماز نماز خیلی وقته اون جوری که باشه نیست برام از خودم متنفر شدم الان
پاسخ:

نماز کدوم یکی از ما اینجوری که باید باشه هست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">