خلق الانسان ضعیفا....

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ق.ظ

 

+ تو این چند ساله هر روز و هر ثانیه جنگیدم ولی هیچ کس این جنگیدن رو ندید....

من همون سربازی ام که جلوی سخت ترین دشمنا ایستاد ولی از ساده ترین و ابتدایی ترین دشمن شکست خورد و همه به جای اینکه دلداری بدن بیشتر شکست هاشو به روش اوردن.....

درست من همین لحظه و همین ثانیه شکست خوردم .....

احساس میکنم نمیتونم روی پاهام وایسم....

 

 

+ هر خط از کتاب بیوتن رو که میخونم هی سرخ و سفید میشم...

رضا امیرخانی حق نداشت معشوقه منو به تصویر بکشه....

حس بدیه آدمی که یه عمر یه گوشه قلبت براش بود و یواشکی دوسش داشتی رو تو یه کتاب پیدا کنی....

ارمیا با اون قرآن جیبی و ذهن پر از حرفش کجای این دنیاست؟

 

 

+همیشه بعد از یه حال خوب باید یه گندی بزنم....

دارم با گوشت و پوست و استخونم درک میکنم " خلق الانسان ضعیفا....."

 

 

+امشب موقع افطار برقا رفت...

نماز خوندن تو تاریکی مطلق یه حال عجیبی داره...

وقتی سجده میری تازه میفهمی آدمی که توی تاریکی گم شده ینی چی....

 

 

+نشستم و دارم به صدای پرنده گوش میدم....

قبلنا یه شعری گفته بودم که با این مصرع شروع میشد

"آه خدایی که در آواز پرستو غرقی...."

 

 

+حال مجیر خوندن این شبا.....

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
محدثه مهران فر

نظرات  (۵)

۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۰ الهه سالاری
چ حس قشنگی داشت پاره نوشته هات
پاسخ:
شما با حس قشنگ خوندی.... :)
اسم کتابش بیوتنه؟اگه خوبه برم بخرم من همیشه تو کتاب گرفتن مشکل دارم.

پاسخ:
آره 
اسم یه سری کتاب بهت میگم قشنگن تابستون بخون:)
ارمیا عالی ه هم تو "ارمیا" هم تو "بیوتن"

***
توی مجیر خوندن هات منم دعا کن عزیزدل : )
پاسخ:
 حتی فراتر از عالی :)


چشم عزیزم توهم منو خیلی دعا کن😘😘😘
هنوز بیوتن رو نخوندم..اما کلی ارمیا تو گوشه و کنار سرزمینم تو تاریکی این شبها نشستن و دارن مجیر میخونن...خدا کنه بین اجرنا من النار مجیرهاشون برای خوب شدن حال دل منم دعا کنن
پاسخ:
آره...
خدا کنه..‌‌

آره حتما برام بگو لیست کتابارو دستت درد نکنه اگه میشه تو وبم بگو که بمونه برام 
پاسخ:
باشه برات کامنت میکنم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">