اعترافات شبانه

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۶ ق.ظ

 

+ دیشب که نوشتم من میدونم معجزه رخ میده هیچ فکرش رو نمیکردم که امروز بهترین و تنها دوست این روزام بهم پیام بده " محدثه میای باهم بریم حلقه انتخاب کنم؟"  و تو خواب و بیداری ندونم از شدت خوشحالی چی کار کنم.... اصلن باورم نمیشه که بالاخره بله گفت.... این اتفاق بهترین اتفاق این روزا بود....

 

 

+ بهش زدم

خوشا به مردی که زنش تو باشی و جلوش یه عالمه شکلک قلب و بوس گذاشتم

زنگ زده بهم میگه

از دست تو محدثه نیم ساعته دارم میخندم....

میخندم از اون خنده های عمیق و خدا رو شکر میکنم که هنوز قابلیت اینو دارم تو شرایط بحرانی و پر استرس خنده رو لب دوستام بیارم:)

 

 

+به مامان میگم

بهم گفته بریم حلقه انتخاب کنم

مامان یه نگاه میندازه به سر تا پای من و میگه

به تو گفته؟:/

میگم

مگه من چمه:|

میگه 

چیزیت نیست فقط موندم آدمی که از طلا بدش میاد چه جوری میخواد تو خرید حلقه ی عروسی نظر بده

یه آهاننن بلند میگم و پشت بندش قاه قاه میخندم

شاید من تنها دختر ایرانی باشم که از طلا متنفرم و هیچ وقت فلسفه خریدش رو درک نکردم:/

 

 

+ شب جمعه ماه رمضون فقط باید رفت حاج منصور....

یه حس شکست بدی دارم....

احساس میکنم از خودم شکست خوردم...

 

 

+ ماه رمضون یه قابلیت بدی داره

اینکه تو این ماه کل صحنه هایی که گند زدی از جلو چشمات رد میشن تا شرمنده ات کنن...

اصلن خدا دلش میخواد این ماه یه جوری آتیش بگیری تا توبه کنی....

آخ....

چقدر گذشته ی سیاهی دارم...

چقدر گناه هایی که پرده پوشی کردی....

آخ .... دارم میسوزم ....

 

 

+شاعر میگه باید برید و پر زد و به آسمون رسید...

 

 

+نمیدونم چرا این روزا شلوغی اذیتم میکنه...

 

 

+ این شبا پر از خواب هایی که امید به تعبیرشون دارم.....

 

 

+ الهی و ربی من لی غیرک؟؟؟؟

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
محدثه مهران فر

نظرات  (۷)

آقا یه حدس بزنم , خانم دکتر؟؟ 
ان شاء الله خوشبخت بشه و بختش سبز باشه :) 

پاسخ:
نه عزیزم خانوم دکتر نیست:)
ممنونم انشاالله :)
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۵۸ وبلاگ سایت حاجت
"شاید من تنها دختر ایرانی باشم که از طلا متنفرم و هیچ وقت فلسفه خریدش رو درک نکردم"
از این جمله بسیار بسیار بسیار بسیار خوشم اومد. خیلی با این نظر موافقم و خیلی خوش حالم که بالاخره یکی پیدا شد مثل من این نظر رو داشته باشه. {البته من پسرما :|}

چه خبر خوبی منم کی اینور خطم وقتی خوندم خوشحال شدم انشاالله خوشبخت میشه ووو همیشه شادیاشون برقراره🌹
 قابیلیت ماه رمضونو راست گفتی
برا من برعکسه خلوتیه زیادی که دورمو گرفته اذیت کنندست

پاسخ:
اوهوم خیلی خبر خوبی بود خیلی :)
ممنونم 😘
اصلن میخواد نابودت کنه....
من همیشه خلوت رو دوست داشتم..‌‌
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۳ المستغاث بک یا صاحب الزمان
سلام
منم از طلا بدم میاد
یه شب زنجیر طلام رو جلوی چشمم نگه داشتم
یه برق خاصی زد
دلمو برد...
فهمیدم چطوری میشه بدبخت شد باهاش
الهی خودتم زود عروس بشی
پاسخ:
اوهوم...
میشه زنجیر پای آدم....
انشالله بیام عروسی تو خواهر جانت😍😍😍😘😘
الهی که خوشبخت بشن
من از طلا متنفر نیستم ولی خیلی هم دوست ندارم.
***
این خصلت ماه رمضون هم خوبه و هم بد
ولی خوبی ش بیشتره چون باعث می شه توبه کنیم : )
روز و روزگارت خوش : )
پاسخ:
مرسی عزیزم😘😘
ولی من اصلن دوسش ندارم:/

اوهوم...
میسوزی تا توبه کنی...
همچنین دوست جانم
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۸ شاهزاده جوان
"احساس میکنم از خودم شکست خوردم ..."

. . .
پاسخ:
اونم بدجور.....

از این سه نقطه ها تا بینهایت....
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۱ شاهزاده جوان
اینم بگم که؛

"
رمضان لغت نامه دهخدا رمضان . [ رَ م َ ] (ع اِ) ماه روزه . (از منتهی الارب ). ماه نهم از ماههای قمری بین شعبان و شوال . ج ، رَمَضانات ، رَماضین ، اَرْمِضاء، اَرْمِضة. (از اقرب الموارد). ماه صیام . و رمضان سنگ گرم است و از سنگ گرم پای روندگان می سوزد و شاید که بوقت وضع این اسم ماه صیام در شدت گرما باشد و یا مأخوذ است از رمض که بمعنی سوختن است ، چون ماه صیام گناهان را می سوزد لهذا به این اسم مسمی گشت و یا آنکه مشتق از رمض است و معنی رمض سوخته شدن پای از گرمی زمین ، چون ماه صیام موجب سوختگی و تکلیف نفس است . (از غیاث اللغات ). ماه نهم از سال هجری قمری بین شعبان و شوال و آن ماه روزه برای مسلمانان است و نام آن در لغت قدیم ناتِق است . (از متن اللغة). ماه مبارک . شهراﷲ. (یادداشت مؤلف ) : شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن . (قرآن 185/2).
ماه رمضان رفت و مرا رفتن او بِه
عید رمضان آمد، المنة لله ."




بی ربط نیست داریم می سوزیم!
پاسخ:
آخخخخ چقدر این خوب بود شاهزاده...

مرسی مرسی....


آره...
حالا میفهمم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">