اعترافات شبانه

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۴ ق.ظ

 

 


+ دلم میخواد دو دستی این روزا رو بگیرم و نذارم برن...
هر روز از ماه رمضون که میگذره حسرت میخورم....
یه چیزی روی قلبم عجیب سنگینی میکنه....





+ من هر روز لبه ی پرتگاهی راه میرم که یه طرفش حقیقته یه طرفش رویا....




+ امروز داشتم با خودم فکر کردم که یه گوشی ان تومنی با پاک کردن یه اپلیکیشن ، برام شده در حد یه ساعت...
بعد به این نتیجه رسیدم که چقدر همه ی چیز هایی که فکر میکنیم خیلی خفن و خوبن بی ارزشن و ما چقدر به چیزای بی ارزشی دل بستیم....
وقتی به این چیزای فلسفی فکر میکنم از خودم خوشم میاد :)



+از دیشب مدام به حاج احمد متوسلیان فکر میکنم...
دلم گیر کرده وسط فیلم....
شاید انتهای آرزویی که از زن بودنم داره این باشه که پسری تربیت کنم که اسلام به بودنش افتخار کنه ( انشاالله)
وقتی این آرزوهای بزرگ رو توی سرم پرورش میدم اول میترسم بعد خجالت میکشم.....



+ به شدت خوشحالم میشم اگه یکی منو به دیدن دوباره فیلم ایستاده در غبار دعوت کنه :)



+ امشب وقتی داشتیم از خونه آقاجون برمیگشتیم سرم رو گذاشتم لب پنجره و گذاشتم باد با سرعت به صورتم بخوره...
حال دلم این روزا خیلی عجیبه... خیلی....



+شاعر میگه : یه حسی به من میگه نزدیکمی......



+ میدونم که بالاخره معجزه رخ میده.....

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
محدثه مهران فر

نظرات  (۷)

منم فکر میکردم بعد اینستا زنده نیستم الان خیلی راحت یک هفته س پاک کردم اصلا خیلی راحت بی دلبستگی بود فکرم اشتباه بود 
وقتی از مجازی میزنی این برنامه ها بزنی بیرون تازه میفهمی چقدر کاذب و دنیا واقعیت چقدر گرفتاریو و چقدر مسیر باید بری تا یادبگیری هست 
من دقیقا حسم بر عکس تو اول هی از ماه رمضان وسط گرما استقبال نمیکنم بعد دیگه آخرش میخواد بره میگم ای وای بر من چقدر زود با یه چشم بستن تموم شد 
+ برای فرزند هم منم یه دختری مثل تو رو از خدا خواستم :) 
ان شاء الله 
پاسخ:
هوم... فک کنم سه هفته شد اینستا ندارم...
دقیقن همین طوره..‌
انشاالله که خدا بهت چند تا دختر با ایمان بده:)

ماه رمضون پر از آرامشه منم دلم تنگ میشه براش چشم بهم زدن ده روزش گذشت :(
کاش برا منم معجزه رخ میداد حال دل خانوادم خوب میشد
پاسخ:
انشاالله که معجزه رخ میده و دلت شاد شاد میشه:)*
دوستم اولین روز ماه رمضون گفت دیدی ماه رمضون تموم شد....نگاش کردم و گفتم امروز که اولین رئزشه حالا یه امشب افطار کن بعد....گفت تموم شد دیگه...اومدنش سخت بود رفتنش راحت....
پاسخ:
آقای فاطمی نیا میگفت اول ماه رمضون دعای وداع صحیفه سجادیه رو بخونید.‌‌...
الان معنی حرفشو درک میکنم..‌.
محدثه حس و  حالت چه قدر قشنگ بود...آرزوهای منم گفته بودی یه  جا
پاسخ:
حس و حال خودت قشنگ بود که قشنگ خوندی این چند خط رو....
انشاالله که به آرزوت میرسی مهربون :)*

می دونی محدثه، پی بردن به این که دلیل خلقتمون چیه سخت ه و سخت تر از اون، هماهنگ کردن زندگی با این دلیل ه...
نمی دونم حرفام چه قدر به متنت ربط داره ولی بیشتر از همه وقتایی از خودم خجالت می کشم که مدافعان حرم رو می بینم؛ درک کردن حاج احمد متوسلیان، حاج ابراهیم همت، باکری ها و غیره و غیره برای ما سخت ه چون تو زمانه شون نبودیم؛ اما شهید دهقان چی؟ یه شهید 74ی که از من کوچیک تره : (((
شاید حرفام به هم ربط نداشته باشه ولی کاش معجزه ای ما رو در مسیری قرار بده که اهداف خلقتمون رو محقق کنیم...
***
نمی دونم چه قدر باید صبر کنم تا "ایستاده در غبار" تو شهرمون اکران بشه؛ شایدم اصلا نشه...
پاسخ:
با خط اول کاملن موافقم....
میدونی احساس میکنم میکنم ما در زمینه ی شهدای مدافع حرم به شناختی که باید نمیرسیم چون شهید دهقان و امسال این آدم توی کشور خودمون نبودن درکشون سخته و فقط اگه ازشون مستندی ساخته بشه ما به روحیه و اعتقادشون پی میبریم ، ولی متولسیان و امسال این آدم تو دل مردم بودن و تو اوج بی پناهی مرهم دل مردم بی دفاع شدن ، مثلن اگه بری کردستان خیلی ها از حاج متوسلیان خاطره دارن ، یا خیلی از مردم جنوب حاج همت رو یادشونه....

اوهوم.... باید ما در مسیر هدف خلقت قرار بگیریم...
ما باید تو مسیر قرار بگیریم که ته تهش خداست....


امیدوارم اکران شه....

امسال ماه رمضان خیلی زود گذشت..گفتم بابت گناهای من روزهای ماه رمضان که برکت تایم و زمانشون رو از دست دادن و دارن میرن..خیلی بده اگر ماه رمضان بره و بهار همون بهار سابق بمونه
پاسخ:
ماه رمضون داره میره و من دنبالش دارم میدوام....
نمیرسم بهش‌....
کاش....

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۳ شاهزاده جوان
از وقتی
"وقتی که کوه گم شد"
رو خوندم؛
هنوز دیوونه ام ...
پاسخ:
منم از وقتی بیوتن رو خوندم دیوونه ام.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">