از مزایای زن بودن!

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ب.ظ

 

 

 تنها یک زن میتواند وقت های که دلتنگی به جانش چنگ میزند یک دستمال در دست بگیرد ، خانه را برق بیاندازد و تمام دلتنگی ها و بغض هایش را با گرد و خاک روی طاقچه بفرستد لای دستمال گرد گیری و تمام داد فریاد هایش را لابه لای صدای جارو برقی جا بگذارد و وقتی بدون خون و خون ریزی دلتنگی را کشت دور خودش بچرخد ، لبخندی از سر رضایت بزند ، برای خودش چای بهار نارنج بریزد ،  بنشنید جلوی تلویزیون و برنامه آشپزی مورد علاقه اش را ببیند.....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲
محدثه مهران فر

نظرات  (۴)

چه خوب که دوباره مینویسی دلم برات تنگ بود
پاسخ:
عزیزمی :)*
امیدوارم بیشتر بنویسم :)
دلتنگی آدمو میکشه اگه حتی با این کارا دلتنگیو بکشی خیلی زود بر میگرده انگار نه انگار سعی کردی دور بندازیش.دلتنگی مثل یه خوده میفته به جون آدم لحظه لحظه رو میگیره مثل یه درد میپیچه تو وجود ادم :((((
پاسخ:
ولی من معتقدم اگه این کارایی که گفتم بکنی دیگه دلتنگی نمیکشتت...
کاملا باهات موافقم..اصلا کار خونه..پاک کردن سبزی..باد دادن لباسا و ختی برق انداختن دستشویی و حمام ...اب دادن گل های...مرتب کردن یه کم مرتب..بهت کلی ارامش میده..عاشق زن بودنم هستم و عاشق زن خانه بودن
پاسخ:
من هم :)
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۵۲ وبلاگ سایت حاجت
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">