امشب شهادت نامه ی عشاق امضا میشود.....

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ب.ظ

 


پارسال شب محرم در دفتر سبز رنگم نوشته بودم:

امشب شهادت نامه ی عشاق امضا میشود

و زیرش با درد اضافه کرده بودم : یعنی میشه امشب قبولم کنی؟؟؟ کمکم کن... کمکم کن....

وقتی امروز اتفاقی دفتر سبز رنگم را پیدا کردم  گریه ام گرفت و با تمام وجود برای حال و هوای آن روز هام اشک ریختم.....

خدایا... امشب هم شهادت نامه ی عشاق را امضا میکنی؟؟؟





+ درد در تک تک سلول هایم نفوذ کرده است...
 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
محدثه مهران فر

نظرات  (۴)

به به....سلام....چه عجب....
فقط می دونید یه وبی دارید دیگه...نمی گید چهار تا دوست ممکنه نگران بشن؟
لابد نمی گید که می رید بی هوا...:)
پاسخ:
ببخشید :)
برگشتم که بمونم انشاالله :)
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۵ الهه سالاری
خدایا ب کمکت نیاز دارم و فقط از عهده ی تو برمیاد، نجاتم بده...
پاسخ:
کمکم کن...
ایضا منم موافقم بشدت با نظره نبات جان 
اینجام باشی که دیگه نور علی نور :)
پاسخ:
:)
اینجا دو تا کامنت گذاشتم  اولی رو  یادم رفت خصوصی کنم ,دست دردنکنه اونو تایید نکن ,همون که حرفایی گفتم بین خودمون خصوصی باشه 
مرسی :)
پاسخ:
چشم خصوصی موند بین خودمو و خودت... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">