ای دنیا....

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۴ ب.ظ

 

ای دنیا ، از چه متوجه من شده و به من روی آوردی ؟ از من دور شو و غیر مرا فریب ده ، من صید تو نیستم و نتوانی مرا به دام خود اندازی من تو را سه مرتبه طلاق گفته ام و حق رجوع نمانده ، زیرا زندگی با تو بی ارزش و خطرش بزرگ است...

آه از کمی توشه و دوری راه و تنهایی که مونسش کم است....

 

"امام علی"

 

 

 

+دلمان را خوش کرده ایم که مسلمانیم و دم از ولایت امام علی میزنیم و هر جا میرویم خود را منتظر ظهور میدانیم  ، در حالی که حتی یک رفتارمان شبیه آقا نیست...

چه کسی را گول میزنیم؟؟

سال هاست خوابیم و خبر نداریم...

کاش کسی پیدا شود و همه ی ما را از  این خواب بیدار کند...

کاش....

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
محدثه مهران فر

نظرات  (۲)

همیشه این موقع که میشه اینستاگرام مون میشه پر از عکس و شعر مهدوی! کافه شعر تلگرام مون هم که میشه خدا کند که بیایی! به همین بسنده کردیم...
چه انتظار عجیبی!
تو بین منتظران هم، عزیز من چه غریبی!
عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت
چه بی خیال نشستیم ،نه کوششی نه وفایی،
فقط نشسته ایم و گفتیم : خداکند که بیایی!
همیشه این موقع که میشه اینستاگرام مون میشه پر از عکس و شعر مهدوی! کافه شعر تلگرام مون هم که میشه خدا کند که بیایی! به همین بسنده کردیم...
چه انتظار عجیبی!
تو بین منتظران هم، عزیز من چه غریبی!
عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت
چه بی خیال نشستیم ،نه کوششی نه وفایی،
فقط نشسته ایم و گفتیم : خداکند که بیایی!
پاسخ:
چقدر این شعر خوب بود...
مرسی... مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">