هذیان شبانه

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ


+ زانو هامو بغل میکنم و سرم رو میذارم روی پاهام...

اللهم جعل محیای محیا محمد و آل محمد...

اشکام دونه دونه میوفته رو چادرم

عصر عاشورا باشه اونم تو کهف الشهدا باشی مگه راهی جز دیوانگی هم باقی میمونه؟


+جنون...

جنون...

آخر سر این دیوانگی مرا میکشد...


+ دلم میخواد پرواز کنم....


+ خستم 

از دست خودم خستم...

از اون وقتاس که دلم میخواد داد بکشم...


+ از بچگی عادت داشتم بی صدا گریه کنم ، تا دلم میشکست بی صدا دو نه دونه اشکام میریخت...

حالا دیشب دلم میخواست بلند بلند گریه کنم ، دلم میخواست جیغ بکشم ولی باز تمام اشکام بی صدا میریخت روی صورتم...

چقدر بده... چقدر بده که توان فریاد کشیدن رو ندارم...


+مامان میگه تو خیلی درون گرایی...

با تعجب نگاش میکنم...

یه عمر فکر میکردم برون گرام حالا نزدیک ترین فرد زندگیم میگه درون گرایی

حال عجیبیه....



+چقدر سخته آدم یه حرفی توی دلش باشه و نتونه بزنه....



+چه حال بدیه از هر طرف اسیر نفست باشی..


+نوشته شهادت بارانی است که بر هر کس نمیبارد....

دلم میگیره...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۲
محدثه مهران فر

نظرات  (۵)

معمولا آدم ها حواسشون به اون چیزی که هستند نیست! یکی از بیرون باید بهش بگه! یه وقت هایی هم خودت به این نتیجه میرسی که چی هستی و اون موقع هستش که سعی می کنی دیگه کسی نفهمه!/

درون گرایی به معنی نداشتن ارتباط با دیگران نیست! درون گرای موقعی هستش که آدم پیش خودش احساس میکنه کسی حرفش رو نمیفهمه! اونوقت ترجیح میده خودش باشه و خودش! و به نظرم هیچ چیز بهتر از درون گرایی نیست! شاید هم بدتر! چون در دراز مدت اینکه کسی حرفت رو نفهمه داغون کننده است


پاسخ:
دقیقن...
درون گرایی ینی همین...
میری تو خودت چون میدونی هیچ کس نمیفهمه حرفت رو...
به نظر من هم خوبه هم بده...
گاهی آرامشش بهترینه...
گاهی هم آشوبش بدترین چیزه....

معمولا آدم ها حواسشون به اون چیزی که هستند نیست! یکی از بیرون باید بهش بگه! یه وقت هایی هم خودت به این نتیجه میرسی که چی هستی و اون موقع هستش که سعی می کنی دیگه کسی نفهمه!/

درون گرایی به معنی نداشتن ارتباط با دیگران نیست! درون گرای موقعی هستش که آدم پیش خودش احساس میکنه کسی حرفش رو نمیفهمه! اونوقت ترجیح میده خودش باشه و خودش! و به نظرم هیچ چیز بهتر از درون گرایی نیست! شاید هم بدتر! چون در دراز مدت اینکه کسی حرفت رو نفهمه داغون کننده است

سخته ادم حرفی بخاد بزنه و نتونه خیلی
درونگرام هیچی به روم نمیارم هیچیو همش میریزم تو خودم
برونگرا ها تمام حرفاشونو میزنن به ظواهر بیشتر توجه دارن
پاسخ:
دقیقن...
درون گرا بودن گاهی خیلی درد آوره...

۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۵:۲۸ چواد شیخ الاسلامی
باید بنده شد.
وقتی بنده شدی،هم بزرگی هم ارامش داری هم خودتی. ما خودمون نیستیم.
مدام درگیریم. برای همین خیلیهامون درونگرا شدن.
خدا کمکتان کنه
پاسخ:
حالا من مثل شما نگاه نمیکنم
به نظرم درون گرایی خوب است...
یک در خود فرورفتگی که شکاف های درونیت رو نشونت میده...

ممنون
۰۹ آبان ۹۴ ، ۰۱:۳۳ جواد شیخ الاسلامی
منظور درونگرایی‌ای بود که بیشتر نشون‌دهنده ی شکست خورده بودن و ناامید بودن ادم هست
منظور در جلوت بودنهای مجازی و در خلوت بودنهای حقیقی ست
پاسخ:
آها :)

پس از این نظر درست میگین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">