دلتنگی....

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

دوباره آخر هفته و دوباره به یاد نبودنتان افتادم آقا...

دوباره غروب تلخ جمعه و منی که پیشیمانم...

دوباره هفته ای که رفت و منی که قول میدهم این بار ، از ابتدای هفته بشوم همان که میخواهید...

دوبار بار گناه بر دوش و دوباره چشمان پر از اشک

کاش لایقت بودم آقا... کاش....

گریه امان نمیدهد برای نوشتن آقا

فقط ای کاش میشد که لایقت باشم.....






+ میدونم متن خوبی نیست

میدونم این روزا دستم به نوشتن نمیره

ولی اصلن مهم نیست..

میخواهم اینجا یکمی خودم باشم!

همین...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
محدثه مهران فر

نظرات  (۵)

توفیق لیاقتم از خودشون میخوایم. ما بدون نظرشون هیچبم
پاسخ:
اوهوم...
هیچ هیچ...
خودت باش گلم
اتفاقا من خیلی خوشم اومد
پاسخ:
مرسی :)
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۷ شاهزاده جوان
هر چه از دل برآید
بی شک
در تهِ دل می نشیند ...
پاسخ:
:)
فقط آدم اینجا میتونه خودش باشه خیلی حرفارو جای دیگه نمیشه گفت...
خیلیم خوب بود
پاسخ:
اوهوم :)

مرسی که میخونی اینجا رو :)
سلام
زیباترین متنی بود که در تمام مدت از شما خوانده بودم...
خداروشکر که باز حالت شرمندگی رو دارید. دعا میکنم اقارو ببینید.
همین
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
بهترین دعاست این دعا...
انشاالله که اجابت بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">