کار عشقم چه بالا گرفته‌......

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۱ ب.ظ

 

+ بین صف های نماز جماعت دنبالش میگردم ، پیدایش میکنم ، سه ردیف جلو تر از من نشسته است و تسبیح میچرخاند ،  از روی سر مردم میپرم و داد میکشم سلام

برمیگردد و با خنده آغوشش را به رویم باز میکند..و من بدون هیچ مقاومتی سرم را به مقنعه اش میچسابم و نفس عمیق میکشم..... 

میگوید : به به ببین چه فرشته ای اومده مسجد...

نگاهش میکنم.... به چهره ی نورانی و ابروهای سفیدش...

میگوید: چه روسری خوشرنگی..‌‌..

میخندم

دستم را فشار میدهد و دعا میخواند... قلبم تند تند میزند‌‌‌....

خدایا...‌ کاش من هم بنده ی خوبت بودم....

 

 

+تلو تلو خوران خیابان را پایین می آیم ، یک بسته گل خریده ام ؛ گل ها صورتی و بنفش... 

کلید را درون در میچرخانم ، کولر را روشن میکنم ، چادرم را پشت در اتاق آویزان میکنم ، گل ها را درون دو گلدان میچینم ، یکی میرود روی میز جلوی تلویزیون و دیگری روی میز بغل مبل ، توی آبشان یک حبه قند می اندازم و با لبخندی از سر رضایت نگاهشان میکنم‌‌‌....آن انحنای نازک و رنگ های ملیح بدجور دل میبرند.‌‌...

به عادت هر روزم همه جا را مرتب میکنم ، بوستان سعدی توی کتابخانه را سر جایش میگذارم ، روی تخت را مرتب میکنم ، جارو میکشم ، لباس های کثیف را توی سبد لباس ها می اندازم و گل های پشت پنجره را آب میدهم...

بعد از نیم ساعت زیر و رو کردن کمد لباس ، گل گلی ترین لباسمی که داشتم را انتخاب میکنم ، چرخ میزنم توی اتاق و از مرتب بود ن همه چیز مطمعن میشوم و آخر سر هم عود روشن میکنم و روی تخت دراز میکشم و به کتاب هایم خیره میشوم و برای هزارمین بار احساس خوشبخت ترین آدم روی زمین ام.....

خدایا چگونه میشود شکر نعمت هایت گفت؟؟؟

 

 

 

+شب قدر...

کهف الشهدا...

حاج حسین یکتا...

قدر تمام این شب ها گریه کردم....

خدایا‌.. شکرت.. شکرت

 

 

 

+من بد....

ولی تو که بهترین خدایی

تو که بخشنده ای منو ببخش....

 

 

 

+همه ی من...

همه ی زندگیم برای تو...

برای تو...

تو...

تو....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۸
محدثه مهران فر

نظرات  (۱)

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۰۷ الهه سالاری
همه ی بخش های نوشته ات رو دوست داشتم ... خیلی زیاد
التماس دعا
پاسخ:
مرسی که خوندی :)

محتاجم به دعا خیلی زیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">