هذیان های شبانه

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

 

+به حسن یوسف جان میگم ، یه حس بدی دارم احساس میکنم دارم بین دیوار های اتاق له میشم...

حسن یوسف جان فقط نگام میکنه و آروم موهامو از توی صورتم کنار میزنه....

 

 

 

 

+ دیشب میگفت تو روش " لو خلی و نفسی" رو تمرین نکردی و نمیکنی

باید بتونی خودت رو تنها روی کره ی زمین تصور کنی ، فقط خودتی و خدا و قراره سه روز دیگه بمیری ، اون وقت ببین در مورد اون مساله که اذیتت میکنه چه جوری تصمیم میگیری

 

 

تصورش هم یه جورایی وحشتناکه ، اینکه توی جهان هیچ کس نیست و قراره بمیری.... در واقع اصلش هم همینه ما آدم ها تنهای تنهاییم و همه آدم های اطرافمون هستن و نیستن و آخرش فقط خودمون میمونیم و خدا.... با اینکه من همه اینا رو میدونم پس چرا انقدر آدما رو جدی میگیرم؟؟ پس چرا این دنیا انقدر برام جدیه؟؟؟ چرا... چرا؟؟؟

 

 

 

+ متنفرم از اینکه بخوام بعضی چیزا رو توضیح بدم...

چقدر الان حس بدی دارم و چقدر دلم میخواد مثل " لو خلی و نفسی " تمام جهان محو شه و فقط من بمونم و خدا....

 

 

 

+ بابا یه خوابی دیده که همش منتظر تعبیر بشه و منم همین خواب رو عیینا خیلی وقت پیش دیده بودم و یادم رفته بود و انتظار بابا منو به فکر انداخته که چرا من منتظر تعبیرش نیستم...

 

 

+ اگه پسر بودم همین امشب همه وسایلمو جمع میکردم و میرفتم مشهد و تو محرم میموندم و چله میگرفتم...

اینجای جای من برای موندن نیست.....

 

 

+ کاش بالمو گم نکرده بودم اون وقت الان میتونستم بال بزنم و برم اون دور دورا ، جایی که هیچ کس منو نشناسه.....

 

 

+کاش میتونستم این حس بد رو مو به مو شرح بدم....

کاش بعضی چیزا رو هیچ وقت نمیگفتم....

کاش یکمی صبور بودم...

کاش...

اه... چرا اینجوریه چرا؟؟؟

 

 

 

+ الان نیاز شدید دارم به اون تمرین بازیگری....

بخوابم روی زمین و خودم رو روی موج های آب تصور کنم.... رهای رها....

 

 

 

+سه نقطه تا بیهایت...........................................

 

 

+ احساس میکنم یه موجودی نشسته رو به روم و داره بلند بلند بهم میخنده و میگه " دیدی؟؟؟ دیدی چیزی که من میگفتم درسته.... تو اشتباه میکردی.... تو... ا ش ت ب ا ه میکردی....."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
محدثه مهران فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">